Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/1055
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorทิพย์สุดา ตลับทอง-
dc.date.accessioned2551-04-24T04:55:57Z-
dc.date.available2551-04-24T04:55:57Z-
dc.date.issued2547-04-24-
dc.identifier.isbn974 – 655 – 271 - 6-
dc.identifier.urihttp://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/1055-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherสำนักหอสมุด มหาวิทยาลัยศรีปทุมen_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectธุรกิจen_US
dc.titleการศึกษาความสัมพันธ์ในช่องทางการตลาดของธุรกิจการตลาดไร้เสียง : ศึกษาเฉพาะen_US
dc.title.alternativeA STUDY OF CHANNEL RELATIONSHIPS OF NON – VOICEen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:SPU News

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ch_relationships.pdfการศึกษาความสัมพันธ์2.66 MBAdobe PDFView/Open
New Stories (Highway Blues).wmaNew Story747.81 kBMPEG AudioView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.