Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/1099
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสุพล พรหมมาพันธุ์-
dc.date.accessioned2551-04-27T07:14:17Z-
dc.date.available2551-04-27T07:14:17Z-
dc.date.issued2551-04-27T07:14:17Z-
dc.identifier.urihttp://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/1099-
dc.descriptionButt Cam ตลาดเป็นของผู้บริโภค. (4 ธันวาคม 2550)en_US
dc.relation.ispartofseries1046en_US
dc.subjectConsumer Productsen_US
dc.subjectMarketingen_US
dc.titleButt Cam ตลาดเป็นของผู้บริโภคen_US
dc.title.alternativeผู้บริโภคเป็นผู้กำหนดตลาดen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:บทความวิชาการ



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.