Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/1206
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ราณี อมรินทร์รัตน์ | - |
dc.date.accessioned | 2551-07-25T10:49:29Z | - |
dc.date.available | 2551-07-25T10:49:29Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/1206 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยศรีปทุม | en_US |
dc.subject | โรงแรม | en_US |
dc.title | ปัจจัยที่มีผลต่อความพึงพอใจของลูกค้าของโรงแรมในเขตกรุงเทพมหานคร | en_US |
dc.title.alternative | The Factors Affecting the Bangkok Hotel Customer's Statisfaction | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | บทความวิชาการ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ปัจจัยที่มีผลต่อความพึงพอใจของลูกค้าของโรงแรมในเขตกรุงเทพ(1).pdf | 2.71 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.