Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/1834
Title: ตอบโจทย์ธุรกิจด้วยกลยุทธ์ CRM
Other Titles: การบริหารลูกค้าสัมพันธ์ (Customer Relationship Management)
Authors: สุพล พรหมมาพันธุ์
Keywords: CRM,Customer Relationship Management, Strategy, Business,Software
ธุรกิจ,การบริหารลูกค้าสัมพันธ์,ซีอาร์เอ็ม,กลยุทธ์,ซอฟต์แวร์
Issue Date: 20-July-2553
Series/Report no.: 1147
Description: ตอบโจทย์ธุรกิจด้วยกลยุทธ์ CRM
URI: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/1834
Appears in Collections:บทความวิชาการ



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.