Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/1834
Title: | ตอบโจทย์ธุรกิจด้วยกลยุทธ์ CRM |
Other Titles: | การบริหารลูกค้าสัมพันธ์ (Customer Relationship Management) |
Authors: | สุพล พรหมมาพันธุ์ |
Keywords: | CRM,Customer Relationship Management, Strategy, Business,Software ธุรกิจ,การบริหารลูกค้าสัมพันธ์,ซีอาร์เอ็ม,กลยุทธ์,ซอฟต์แวร์ |
Issue Date: | 20-July-2553 |
Series/Report no.: | 1147 |
Description: | ตอบโจทย์ธุรกิจด้วยกลยุทธ์ CRM |
URI: | http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/1834 |
Appears in Collections: | บทความวิชาการ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ตอบโจทย์ธุรกิจด้วยกลยุทธ์ CRM 20 ก.ค. 53.pdf | 122.15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.