Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
ไทย
English
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
Knowledge Bank at Sripatum University
Search
Search:
All of DSpace
School of Communication Arts
CMU-01. บทความวิชาการ/วิจัย (วารสารระดับนานาชาติ)
CMU-02. บทความวิชาการ/วิจัย (วารสารระดับชาติ)
CMU-03. บทความวิชาการ/วิจัย (อื่นๆ)
CMU-04. บทความที่ประชุมวิชาการ (ระดับนานาชาติ)
CMU-05. บทความที่ประชุมวิชาการ (ระดับชาติ)
CMU-06. ผลงานวิจัย
CMU-07. ตำรา/สื่อการสอน/การอบรม (อื่นๆ)
CMU-08. ผลงานนักศึกษา
CMU-09. วิทยานิพนธ์ปริญญาโท
CMU-10. วิทยานิพนธ์ปริญญาเอก
CMU-11. การค้นคว้าอิสระ/สารนิพนธ์
e-Content
โครงงานนักศึกษา
บทความวิชาการ
ผลงานออกแบบ
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-4 of 4 (Search time: 0.0 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
December-2561
ปััจจัยและการประชาสัมพันธ์เพื่อการตัดสินใจเลือกศึกษาต่อในระดับอดมศึกษา กรณีศึกษามหาวิทยาลัยราชภัฏจันทรเกษม FACTORS AND PUBLIC RELATIONS FOR DECISION MAKING IN BACCALAUREATE LEVEL: CASE STUDY CHANDRAKASEM RAJABHAT
กาญจนา มีศิลปวิกกัย
December-2561
การเปิดรับและความเข้าใจสื่อประชาสัมพันธ์ของกรมอุทยานแห่งชาติสัตว์ป่าและพันธุ์พืชที่มีต่อประชาชนด้านการท่องเที่ยวเชิงนิเวศ (EXPOSURE AND UNDERSTANDING OF PUBLIC RELATIONS MATERIALS OF THE DEPARTMENT OF NATIONAL PART WILDLIFE AND PLANT CONSERVATION TO THE PEOPLE ON ECOTOURISM)
กาญจนา มีศิลปวิกกัย
1-December-2562
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดและการตัดสินใจสั่งซื้ออาหาร ที่ส่งผลต่อความพึงพอใจของการใช้งานแอปพลิเคชันไลน์แมน ในเขตกรุงเทพมหานคร Marketing Mix and Decision Making of Users in Bangkok to Order Food Influencing Satisfaction in Lineman Application
กาญจนา มีศิลปวิกกัย
8-December-2562
ปัจจัยการนำเสนอของพรรคการเมืองและการรับรู้ของ ประชาชนผ่านสื่อออนไลน์ที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกพรรคการเมืองปี 2562 ในเขตกรุงเทพมหานคร (FACTORS OF POLITICAL PARTY PRESENTATIONS AND PUBLIC PERCEPTION VIA ONLINE MEDIA AFFECTING THE DECISION TO ELECT POLITICAL PARTY 2019, IN BANGKOK)
กาญจนา มีศิลปวิกกัย
Discover
Subject
1
Presentation, Political party, Pe...
1
การตัดสินใจเลือกศึกษาต่อระดับอุดม...
1
การเปิดรับสื่อ
1
สื่อประชาสัมพันธ์
1
ส่วนประสมทางการตลาด(7P) / การตัดส...
Date issued
2
2019
2
2018