Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-4 of 4 (Search time: 0.0 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
December-2561ปััจจัยและการประชาสัมพันธ์เพื่อการตัดสินใจเลือกศึกษาต่อในระดับอดมศึกษา กรณีศึกษามหาวิทยาลัยราชภัฏจันทรเกษม FACTORS AND PUBLIC RELATIONS FOR DECISION MAKING IN BACCALAUREATE LEVEL: CASE STUDY CHANDRAKASEM RAJABHATกาญจนา มีศิลปวิกกัย
December-2561การเปิดรับและความเข้าใจสื่อประชาสัมพันธ์ของกรมอุทยานแห่งชาติสัตว์ป่าและพันธุ์พืชที่มีต่อประชาชนด้านการท่องเที่ยวเชิงนิเวศ (EXPOSURE AND UNDERSTANDING OF PUBLIC RELATIONS MATERIALS OF THE DEPARTMENT OF NATIONAL PART WILDLIFE AND PLANT CONSERVATION TO THE PEOPLE ON ECOTOURISM)กาญจนา มีศิลปวิกกัย
8-December-2562ปัจจัยการนำเสนอของพรรคการเมืองและการรับรู้ของ ประชาชนผ่านสื่อออนไลน์ที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกพรรคการเมืองปี 2562 ในเขตกรุงเทพมหานคร (FACTORS OF POLITICAL PARTY PRESENTATIONS AND PUBLIC PERCEPTION VIA ONLINE MEDIA AFFECTING THE DECISION TO ELECT POLITICAL PARTY 2019, IN BANGKOK)กาญจนา มีศิลปวิกกัย
1-December-2562ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดและการตัดสินใจสั่งซื้ออาหาร ที่ส่งผลต่อความพึงพอใจของการใช้งานแอปพลิเคชันไลน์แมน ในเขตกรุงเทพมหานคร Marketing Mix and Decision Making of Users in Bangkok to Order Food Influencing Satisfaction in Lineman Applicationกาญจนา มีศิลปวิกกัย