Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/2148
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสุพล พรหมมาพันธุ์-
dc.date.accessioned2554-05-13T05:38:35Z-
dc.date.available2554-05-13T05:38:35Z-
dc.date.issued2554-05-13T05:38:35Z-
dc.identifier.urihttp://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/2148-
dc.descriptionการรณรงค์หาเสียงด้วยโซเชียลมีเดียen_US
dc.relation.ispartofseries1186en_US
dc.subjectSocial Media,Social Networks,Election, Barack Obama,MySpace,Facebook,Twitter,YouTube,Nielsen Wireen_US
dc.subjectบารัก โอบามา,โซเชียลมีเดีย,โซเชียลเน็ตเวิร์ก,ยูทูบ,เฟซบุ๊ก,ทวิตเตอร์,มายสเปซ,เลือกตั้ง,รณรงค์หาเสียง,มีเดีย,พระราชกฤษฎีกา,สมาชิกสภาผู้แทนราษฎรen_US
dc.titleการรณรงค์หาเสียงด้วยโซเชียลมีเดียen_US
dc.title.alternativeSocial Networksen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:บทความวิชาการ



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.