Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/259
Title: | บทบาทของกระบวนการยอมรับสินค้าของผู้บริโภคกับระดับการทดลองซื้อสินค้าของผู้บริโภคในผลิตภัณฑ์อาหารเสริม |
Authors: | ศิวพร, สุวิชานรากุล |
Keywords: | การทดลอง อาหารเสริม |
Issue Date: | 2546 |
URI: | http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/259 |
ISBN: | 974-413-088-1 |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ปริญญาโท |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sivaporn Suvichanaragul.pdf | 47.42 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.