Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
ไทย
English
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
Knowledge Bank at Sripatum University
Search
Search:
All of DSpace
School of Communication Arts
CMU-09. วิทยานิพนธ์ปริญญาโท
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-4 of 4 (Search time: 0.0 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2564
พฤติกรรมการเปิดรับการสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการกับการเปิดรับสื่อ ที่ส่งผลต่อการตัดสินใจของนักศึกษาที่เข้าศึกษาต่อในมหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ
บารมี โกนบาง
21-November-2555
พฤติกรรมการเปิดรับและทัศนคติของประชาชนในเขตกรุงเทพมหานครที่มีต่อละครเรื่อง สายน้ำ สามชีวิต ของบริษัท เป่า จิน จง จำกัด
นัฐยา อุ่นใจ
2564
การศึกษาพฤติกรรมการเปิดรับการเล่นเกมที่มีตัวละครร้ายเป็นสื่อที่ส่งผลต่อการลอกเลียนแบบของวัยรุ่นเจนแซดในกรุงเทพมหานคร
มาร์ติน ไอเซนกราทเซอร์
2564
พฤติกรรมการเปิดรับ ทัศนคติ และการตัดสินใจรับชม สื่อบันเทิงใน Netflix ของเจนเนอเรชั่น Y
ปวัตน์ แซ่บาง
Discover
Author
1
นัฐยา อุ่นใจ
1
บารมี โกนบาง
1
ปวัตน์ แซ่บาง
1
มาร์ติน ไอเซนกราทเซอร์
Subject
2
การตัดสินใจ
1
การลอกเลียนแบบ
1
การสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการ
1
ทัศนคติ
1
ทัศนคติของประชาชน
1
มหาวิทยาลัยนอร์ท กรุงเทพ
1
สื่อบันเทิง Netflix
1
ส่วนประสมทางการตลาด (Marketing Mix)
1
เกมคอมพิวเตอร์
1
เกมที่มีตัวละครร้ายเป็นสื่อ
.
next >
Date issued
3
2021
1
2012