Skip navigation
หน้าแรก
เรียกดูข้อมูล
ชุมชน
& กลุ่มข้อมูล
Browse Items by:
วันที่เผยแพร่
ชื่อผู้แต่ง
ชื่อเรื่อง
หัวเรื่อง
วิธีใช้
Language
ไทย
English
เข้าสู่ระบบ:
DSpace ของฉัน
รับอีเมลแจ้งข่าวสาร
แก้ไขประวัติส่วนตัว
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
Knowledge Bank at Sripatum University
Search
ค้นหา:
ข้อมูลทั้งหมดของ DSpace
Graduate College of Managenent
GRA-04. บทความที่ประชุมวิชาการ (ระดับนานาชาติ)
สำหรับ
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
ผลลัพธ์ 1-10 จากทั้งหมด 15
ก่อนหน้า
1
2
ถัดไป
จำนวนรายการที่ค้นพบ:
วันที่เผยแพร่
ชื่อเรื่อง
ผู้แต่ง/ผู้ร่วมงาน
17-กรกฎาคม-2020
CULTURAL DIFFERENCES FACTORS RELATED TO SERVICE MANAGEMENT OF TOURIST FROM MIDDLE EAST OF TRAVEL BUSINESS IN THAILAND
Uthairat Muangsan
15-มกราคม-2565
The Study of the Relationship Between Personnel Development Factors Affecting Personnel Performance of Petroleum Trading Lao Public Company of Lao People's Democratic Republic
Bounpanh Sovilay
;
Natsapan Paopun
;
Teerawit Krangsupun
15-มกราคม-2565
Incentives to Affect the Performance of Personnel Under the Governing Body in Kalasin Province
Kanyarat Phakdikumjorn
;
Natsapan Paopun
15-มกราคม-2565
Relationship Between Quality of Work Life and Organizational Commitment of Personnel Regional Prosecutor's Office in Khon Kaen Province
Kunchaya Chotjittraporn
;
Natsapan Paopun
8-ธันวาคม-2019
Studying of Consumer Attitudes Affecting The Online Purchasing Decisions in Bangkok
Watchainan Sirilek
;
Supin Chaisiripaiboon
8-ธันวาคม-2019
The Study of Relationship between Consumer Attitudes Affecting the Satisfaction with Online Purchase Decisions of Consumers in Bangkok.
Pattara Sub-udom
;
Supin Chaisiripaiboon
15-มกราคม-2565
Digital Marketing and Purchase Behavior: The Theory of Planned Behavior
Panjamaporn Pholkerd
;
Vichit U-on
;
Yongyut Homthong
23-สิงหาคม-2563
Consumer Behavior Affect Delivery Ordering Application in Bangkok.
Anchana Changkam
;
Supin Chaisiripaibool
23-สิงหาคม-2563
Factors Influencing the Satisfaction on Buying Brand Name Bag of Private University Students according to Marketing Mix Concept.
Chanida Tapsa
;
Supin Chaisiripaibool
ธันวาคม-2562
The Study of Relationship between Consumer Attitudes and the Satisfaction Affecting Purchasing Decision of Online Products for Consumers in Bangkok.
Pennapa Nawakijtawerat
;
Vichit U-on
Discover
Author
3
Natsapan Paopun
3
Supin Chaisiripaiboon
2
Nilubon Sivaborvornvatana
2
Supin Chaisiripaibool
2
Vichit U-on
1
Anchana Changkam
1
Bounpanh Sovilay
1
Chanida Tapsa
1
Jiraporn Onkerd
1
Kanyarat Phakdikumjorn
.
next >
Subject
2
Satisfaction
1
Ability to use technology
1
behavior
1
Brand name bags
1
Business Performance
1
Competency in Work Operations
1
Competitive Advantage
1
Consumers’ Attitude
1
Cost--Effective Blue Flags
1
Cultural Differences Factors
.
next >
Date issued
8
2000 - 2023
7
1476 - 1499