Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/3030
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ปรัชญาเมธี เทียนทอง | en_US |
dc.date.accessioned | 2554-09-24T03:05:14Z | - |
dc.date.available | 2554-09-24T03:05:14Z | - |
dc.date.issued | 2553 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/3030 | - |
dc.title | การสื่อสารการตลาดแบบผสมผสาน (IMC) ที่มีผลต่อพฤติกรรมการท่องเที่ยวของชาวต่างชาติในเมืองพัทยา | en_US |
Appears in Collections: | BUS-05. บทความที่ประชุมวิชาการ (ระดับชาติ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ปรัชญาเมธี เทียนทอง.pdf | 3.81 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.