Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/3106
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | เมทิกา เรืองพันธ์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2554-09-24T09:13:49Z | - |
dc.date.available | 2554-09-24T09:13:49Z | - |
dc.date.issued | 2553 | - |
dc.identifier.citation | เมทิกา เรืองพันธ์. 2553. "ผลกระทบขององค์ประกอบเว็บไซต์และปัจจัยด้านการตลาดที่มีต่อการจองตั๋วเครื่องบินออนไลน์." การค้นคว้าอิสระ/สารนิพนธ์บริหารธุรกิจมหาบัณฑิต สาขาพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์ บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยศรีปทุม. | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/3106 | - |
dc.title | ผลกระทบขององค์ประกอบเว็บไซต์และปัจจัยด้านการตลาดที่มีต่อการจองตั๋วเครื่องบินออนไลน์ | en_US |
Appears in Collections: | BUS-11. การค้นคว้าอิสระ/สารนิพนธ์ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7-เมทิกา เรืองพันธ์.pdf | 105.93 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.