Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/3119
Title: | การศึกษาปัจจัยที่ทำให้เกิดแรงจูงใจในการเข้ามาใช้บริการของผู้ใช้บริการศูนย์การค้า กรณีศึกษา ศูนย์การค้าเดอะสแควร์ บางใหญ่ |
Other Titles: | THE STUDY OF INFLUENTIAL FACTORS FOR CUSTOMER PATRONAGE IN SHOPPING MALL IN CASE STUDY OF THE SQUARE ,BANGYAI |
Authors: | อาริชย์ สุรพลชัย |
Keywords: | แรงจูงใจ ส่วนประสมการตลาด ร้านค้าปลีก การบริการ |
Issue Date: | 25-September-2554 |
Series/Report no.: | 2554 |
Abstract: | การศึกษาวิจัยนี้จะศึกษาว่าปัจจัยที่ทำให้เกิดแรงจูงใจในการเข้ามาใช้บริการศูนย์การค้าเดอะแสควร์ บางใหญ่เป็นอย่างไรเพื่อการพัฒนาปรับปรุงองค์ประกอบต่าง ๆ |
Description: | การค้นคว้าอิสระ หลักสูตรวิทยาศาสตร์มหาบัณฑิต สาขาบริหารทรัพยากรอาคาร มหาวิทยาลัยศรีปทุม |
URI: | http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/3119 |
Appears in Collections: | 11. การค้นคว้าอิสระ/สารนิพนธ์ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
อริชย์-สุรพลชัย-IS-FM-2553.pdf | 2.44 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.