Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/3346
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ระพีพร ศรีจำปา | en_US |
dc.date.accessioned | 2555-03-09T03:06:22Z | - |
dc.date.available | 2555-03-09T03:06:22Z | - |
dc.date.issued | 2009-07-16 | - |
dc.identifier.citation | ประชาชาติธุรกิจ. ปีที่ 33 ฉบับที่ 4123 ; วันที่ 16 กรกฎาคม พ.ศ. 2552 | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/3346 | - |
dc.description | บทความวิชาการ | en_US |
dc.description.sponsorship | มหาวิทยาลัยศรีปทุม | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | กลยุทธ์ | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.title | 9 กลยุทธ์การตลาด เพื่อความอยู่รอด | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | BUS-03. บทความวิชาการ/วิจัย (อื่นๆ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
9กลยุทธ์การตลาด.pdf | 119.3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.