Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/3346
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorระพีพร ศรีจำปาen_US
dc.date.accessioned2555-03-09T03:06:22Z-
dc.date.available2555-03-09T03:06:22Z-
dc.date.issued2009-07-16-
dc.identifier.citationประชาชาติธุรกิจ. ปีที่ 33 ฉบับที่ 4123 ; วันที่ 16 กรกฎาคม พ.ศ. 2552en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/3346-
dc.descriptionบทความวิชาการen_US
dc.description.sponsorshipมหาวิทยาลัยศรีปทุมen_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectกลยุทธ์en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.title9 กลยุทธ์การตลาด เพื่อความอยู่รอดen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:BUS-03. บทความวิชาการ/วิจัย (อื่นๆ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9กลยุทธ์การตลาด.pdf119.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.