Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/3493
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorราณี อมรินทร์รัตน์en_US
dc.date.accessioned2555-03-19T15:16:52Z-
dc.date.available2555-03-19T15:16:52Z-
dc.date.issued2555-03-19T15:16:52Z-
dc.identifier.urihttp://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/3493-
dc.description.sponsorshipทบวงมหาวิทยาลัย, มหาวิทยาลัยศรีปทุมen_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectความพึงพอใจของลูกค้าen_US
dc.subjectโรงแรมในเขตกรุงเทพมหานครen_US
dc.subjectความพึงพอใจen_US
dc.titleปัจจัยที่มีผลต่อความพึงพอใจของลูกค้าของโรงแรมในเขตกรุงเทพมหานครen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:LIA-03. บทความวิชาการ/วิจัย (อื่นๆ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.