Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/3632
Title: ตอบโจทย์ธุรกิจด้วยกลยุทธ์ CRM
Other Titles: การบริหารลูกค้าสัมพันธ์ (Customer Relationship Management)
Authors: สุพล พรหมมาพันธุ์
Keywords: CRM
Customer Relationship Management
Strategy
Business
Software
ธุรกิจ
การบริหารลูกค้าสัมพันธ์
ซีอาร์เอ็ม
กลยุทธ์
ซอฟต์แวร์
Issue Date: 19-June-2555
Series/Report no.: 1147
Description: ตอบโจทย์ธุรกิจด้วยกลยุทธ์ CRM
URI: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/3632
Appears in Collections:INF-03. บทความวิชาการ/วิจัย (อื่นๆ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ตอบโจทย์ธุรกิจด้วยกลยุทธ์ CRM 20 ก.ค. 53.pdfตอบโจทย์ธุรกิจด้วยกลยุทธ์ CRM122.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.