Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/3632
Title: | ตอบโจทย์ธุรกิจด้วยกลยุทธ์ CRM |
Other Titles: | การบริหารลูกค้าสัมพันธ์ (Customer Relationship Management) |
Authors: | สุพล พรหมมาพันธุ์ |
Keywords: | CRM Customer Relationship Management Strategy Business Software ธุรกิจ การบริหารลูกค้าสัมพันธ์ ซีอาร์เอ็ม กลยุทธ์ ซอฟต์แวร์ |
Issue Date: | 19-June-2555 |
Series/Report no.: | 1147 |
Description: | ตอบโจทย์ธุรกิจด้วยกลยุทธ์ CRM |
URI: | http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/3632 |
Appears in Collections: | INF-03. บทความวิชาการ/วิจัย (อื่นๆ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ตอบโจทย์ธุรกิจด้วยกลยุทธ์ CRM 20 ก.ค. 53.pdf | ตอบโจทย์ธุรกิจด้วยกลยุทธ์ CRM | 122.15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.