Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/3770
Title: | Customer Segmentation |
Other Titles: | การจำแนกประเภทลูกค้า |
Authors: | สุพล พรหมมาพันธุ์ |
Keywords: | Customer Segmentation การตลาด (Marketing) |
Issue Date: | 1-August-2555 |
Series/Report no.: | 1047 |
Description: | Customer Segmentation (การจำแนกประเภทของลูกค้า) |
URI: | http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/3770 |
Appears in Collections: | INF-03. บทความวิชาการ/วิจัย (อื่นๆ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Microsoft Word - Customer Segmentation 4 ธ.ค.50.pdf | Customer Segmentation (การจำแนกประเภทของลูกค้า) | 91.1 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.