Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/3770
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สุพล พรหมมาพันธุ์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2555-08-01T08:48:36Z | - |
dc.date.available | 2555-08-01T08:48:36Z | - |
dc.date.issued | 2555-08-01T08:48:36Z | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/3770 | - |
dc.description | Customer Segmentation (การจำแนกประเภทของลูกค้า) | en_US |
dc.description.sponsorship | ภาควิชาคอมพิวเตอร์ธุรกิจ คณะสารสนเทศศาสตร์ มหาวิทยาลัยศรีปทุม | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 1047 | en_US |
dc.subject | Customer Segmentation | en_US |
dc.subject | การตลาด (Marketing) | en_US |
dc.title | Customer Segmentation | en_US |
dc.title.alternative | การจำแนกประเภทลูกค้า | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | INF-03. บทความวิชาการ/วิจัย (อื่นๆ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Microsoft Word - Customer Segmentation 4 ธ.ค.50.pdf | Customer Segmentation (การจำแนกประเภทของลูกค้า) | 91.1 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.