Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/3771
Title: | Butt Cam ตลาดเป็นของผู้บริโภค |
Other Titles: | ผู้บริโภคเป็นผู้กำหนดตลาด |
Authors: | สุพล พรหมมาพันธุ์ |
Keywords: | Consumer Products Marketing |
Issue Date: | 1-August-2555 |
Series/Report no.: | 1046 |
Description: | Butt Cam ตลาดเป็นของผู้บริโภค. (4 ธันวาคม 2550) |
URI: | http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/3771 |
Appears in Collections: | INF-03. บทความวิชาการ/วิจัย (อื่นๆ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Microsoft Word - Butt Cam การตลาดเป็นของผู้บริโภค 4 ธ.ค.50.pdf | Butt Cam ตลาดเป็นของผู้บริโภค. (4 ธันวาคม 2550) | 162.67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.