Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/3887
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสุพล พรหมมาพันธุ์en_US
dc.date.accessioned2555-08-15T08:22:47Z-
dc.date.available2555-08-15T08:22:47Z-
dc.date.issued2555-08-15T08:22:47Z-
dc.identifier.urihttp://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/3887-
dc.descriptionระบบสารสนเทศด้านการตลาด (Marketing Information Systems)en_US
dc.description.sponsorshipภาควิชาคอมพิวเตอร์ธุรกิจ คณะสารสนเทศศาสตร์ มหาวิทยาลัยศรีปทุมen_US
dc.relation.ispartofseries1030en_US
dc.subjectMarketing Information Systemsen_US
dc.subjectMarketing Information Systemsen_US
dc.titleระบบสารสนเทศด้านการตลาด (Marketing Information Systems) ตอนจบen_US
dc.title.alternativeระบบสารสนเทศเพื่อการจัดการ, ระบบสารสนเทศในธุรกิจen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:INF-03. บทความวิชาการ/วิจัย (อื่นๆ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Microsoft Word - ระบบสารสนเทศทางการตลาด _ตอนจบ (15).pdfระบบสารสนเทศด้านการตลาด (Marketing Information Systems)74.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.