กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/5287
ชื่อเรื่อง: EFFECTS OF ANIMATION ON OFFENSIVE PRODUCT ADVERTISING
ผู้แต่ง/ผู้ร่วมงาน: Pakakorn Rakrachakarn
วันที่เผยแพร่: 2012
สำนักพิมพ์: International College, Sripatum University
แหล่งอ้างอิง: Pakakorn Rakrachakarn. EFFECTS OF ANIMATION ON OFFENSIVE PRODUCT ADVERTISING. International College, Sripatum University. 2012
หมายเลขชุด/รายงาน: SPU_F065612
บทคัดย่อ: The main purpose of this study was to investigate the effects of animation in offensive product advertising. An experiment was conducted to collect consumer responses toward animated and static ads of offensive and non-offensive products. The results revealed an interaction between ad design and offensive product. Specifically, when used in offensive product advertisements, animated ads were not effective for consumer attention, but yielded positive response in terms of attitude toward product. For theoretical contribution, the findings support that information processing model (IPM) is accurate in predicting consumer cognitive response toward cartoon ads, whereas U&G, arousal, and distinctive theory is more accurate in predicting consumer affective response. In practical, these findings can also be used to guide ad designers and marketers in determining the ad designs that are suitable for offensive products.
รายละเอียด: EFFECTS OF ANIMATION ON OFFENSIVE PRODUCT ADVERTISING.International College, Sripatum University. 2012
URI: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/5287
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:INT-06. ผลงานวิจัย [0]

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Part 1 - Report Cover to Chap 1.pdf118.12 kBAdobe PDFดู/เปิด
Part 2 - Report CHAPTER II.pdf176.14 kBAdobe PDFดู/เปิด
Part 3 - Report CHAPTER III.pdf124.26 kBAdobe PDFดู/เปิด
Part 4 - Report CHAPTER IV.pdf75.49 kBAdobe PDFดู/เปิด
Part 5 - Report CHAPTER V.pdf15.3 kBAdobe PDFดู/เปิด
Part 6 - BIBLIOGRAPHY.pdf35.63 kBAdobe PDFดู/เปิด
Part 7 - APPENDICES and BIOGRAPHY.pdf175.69 kBAdobe PDFดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น