Skip navigation
หน้าแรก
เรียกดูข้อมูล
ชุมชน
& กลุ่มข้อมูล
Browse Items by:
วันที่เผยแพร่
ชื่อผู้แต่ง
ชื่อเรื่อง
หัวเรื่อง
วิธีใช้
Language
ไทย
English
เข้าสู่ระบบ:
DSpace ของฉัน
รับอีเมลแจ้งข่าวสาร
แก้ไขประวัติส่วนตัว
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
Knowledge Bank at Sripatum University
Search
ค้นหา:
ข้อมูลทั้งหมดของ DSpace
Graduate College of Managenent
GRA-01. บทความวิชาการ/วิจัย (วารสารระดับนานาชาติ)
GRA-02. บทความวิชาการ/วิจัย (วารสารระดับชาติ)
GRA-03. บทความวิชาการ/วิจัย (อื่นๆ)
GRA-04. บทความที่ประชุมวิชาการ (ระดับนานาชาติ)
GRA-05. บทความที่ประชุมวิชาการ (ระดับชาติ)
GRA-06. ผลงานวิจัย
GRA-07. ตำรา/สื่อการสอน/การอบรม (อื่นๆ)
GRA-08. ผลงานนักศึกษา
GRA-09. วิทยานิพนธ์ปริญญาโท
GRA-10. วิทยานิพนธ์ปริญญาเอก
GRA-11. การค้นคว้าอิสระ/สารนิพนธ์
บทความวิชาการ
ผลงานนักศึกษา
สำหรับ
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
ผลลัพธ์ 1-2 จากทั้งหมด 2
ก่อนหน้า
1
ถัดไป
จำนวนรายการที่ค้นพบ:
วันที่เผยแพร่
ชื่อเรื่อง
ผู้แต่ง/ผู้ร่วมงาน
8-ธันวาคม-2019
The Study of Relationship between Consumer Attitudes Affecting the Satisfaction with Online Purchase Decisions of Consumers in Bangkok.
Pattara Sub-udom
;
Supin Chaisiripaiboon
ธันวาคม-2019
Technology Adoption Factors and Demographic Factors Related to the Behavior of the Mobile Banking Service to Pay for Online Purchases
Kulawadee Sriphannapong
;
Niwat Chantharat
Discover
Author
1
Kulawadee Sriphannapong
1
Niwat Chantharat
1
Pattara Sub-udom
1
Supin Chaisiripaiboon
Subject
1
Consumers’ Attitude
1
Mobile Banking
1
Perceived Ease of Use
1
Perceived Usefulness
1
Satisfaction with Purchasing Deci...