Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/6456
Title: | มิติแห่งยุคการตลาดไร้ขอบเขตกับ Digital Marketing เรียนรู้การทำตลาดออนไลน์ยุคใหม่ |
Other Titles: | Digital Marketing |
Authors: | สุพล พรหมมาพันธุ์ |
Keywords: | Digital Marketing, New Market, Business Internet, Digital, Online |
Issue Date: | 30-March-2019 |
Publisher: | CIO World & Business Magazine |
Citation: | สุพล พรหมมาพันธุ์. 2562. "มิติแห่งยุคการตลาดไร้ขอบเขตกับ Digital Marketing เรียนรู้การทำตลาดออนไลน์ยุคใหม่" วารสาร CIO World & Business, February 2019 Page 60-61 |
Series/Report no.: | ISSUE 201 ISSUE 201 |
Abstract: | มิติแห่งยุคการตลาดไร้ขอบเขตกับ Digital Marketing เรียนรู้การทำตลาดยุคใหม่ |
Description: | วิธีทำตลาดออนไลน์ มิติแห่งยุคการตลาดไร้ขอบเขตกับ Digital Marketing เรียนรู้การทำตลาดยุคใหม่ |
URI: | http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/6456 |
ISSN: | 1198 1198 |
Appears in Collections: | บทความวิชาการ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
บทความ มิติแห่งยุคการตลาดไร้ขอบเขตฯ CIO World_February 2019.pdf | 135.1 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.