Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/6456
Title: มิติแห่งยุคการตลาดไร้ขอบเขตกับ Digital Marketing เรียนรู้การทำตลาดออนไลน์ยุคใหม่
Other Titles: Digital Marketing
Authors: สุพล พรหมมาพันธุ์
Keywords: Digital Marketing, New Market, Business
Internet, Digital, Online
Issue Date: 30-March-2019
Publisher: CIO World & Business Magazine
Citation: สุพล พรหมมาพันธุ์. 2562. "มิติแห่งยุคการตลาดไร้ขอบเขตกับ Digital Marketing เรียนรู้การทำตลาดออนไลน์ยุคใหม่" วารสาร CIO World & Business, February 2019 Page 60-61
Series/Report no.: ISSUE 201
ISSUE 201
Abstract: มิติแห่งยุคการตลาดไร้ขอบเขตกับ Digital Marketing เรียนรู้การทำตลาดยุคใหม่
Description: วิธีทำตลาดออนไลน์ มิติแห่งยุคการตลาดไร้ขอบเขตกับ Digital Marketing เรียนรู้การทำตลาดยุคใหม่
URI: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/6456
ISSN: 1198
1198
Appears in Collections:บทความวิชาการ



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.