กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/7987
ชื่อเรื่อง: SUPPORTING TEACHERS: THE TRANSFORMATION FROM CLASSROOM TEACHING TO ONLINE COACHING DURING THE COVID-19 PANDEMIC
ผู้แต่ง/ผู้ร่วมงาน: Piboon Sukvijit Barr
Nika Sarmiento
Oscar Jr. Malicad
คำสำคัญ: Online Coaching
Neuroscience
Academic Performance
Students’ Motivation
วันที่เผยแพร่: 29-พฤศจิกายน-2021
สำนักพิมพ์: Sripatum University
แหล่งอ้างอิง: Barr, P.S., Sarmiento, N., Malicad, O.J. (2021). Supporting Teachers: The Transformation from Classroom Teaching to Online Coaching during the COVID-19 Pandemic . Proceedings of The 16th National and International Sripatum University Conference (SPUCON2021) on October 28, 2021. Bangkok: Sripatum University, 34-44.
บทคัดย่อ: Teachers are one of the most powerful factors in students’ academic performance, especially during the COVID-19 pandemic. Now, the learning platform is online, it is necessary for teachers to transform their role from knowledge providers to coaches. This transformation is to ensure the nurturing learning environment, which is needed the most in the midst of this pandemic for students’ academic success. Creating a supportive environment in the online classroom is certainly essential. Thus, this academic article will shed light on the importance of the language teacher role to students’ successful academic performance and how they can be supported to become professional teachers in the digital age.
URI: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/7987
ISBN: (e-book) 978-974-655-469-5
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:LIA-04. บทความที่ประชุมวิชาการ (ระดับนานาชาติ)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
ส่วนหน้า SPUCON2021.pdf1.18 MBAdobe PDFดู/เปิด
กลุ่ม 1 Inter ผศ.ดร.ไพบูลย์ สุขวิจิตร บาร์.pdf411.25 kBAdobe PDFดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น