การเรียกดู ตาม หัวเรื่อง Online Shopping

ข้ามไปยัง: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
หรือใส่อักษรขึ้นต้นของชื่อผู้แต่ง:  
แสดงผลลัพธ์ 1 ถึง 3 จากทั้งหมด 3
วันที่เผยแพร่ชื่อเรื่องผู้แต่ง/ผู้ร่วมงาน
20-ธันวาคม-2018The Effects of Marketing Mix on Social Commerce Store Brand Loyalty: A Case Study of Social Commerce in ThailandRavipa Akrajindanon
14-ธันวาคม-2017THE ELEMENTS OF MARKETING MIX AFFECTING THE REPURCHASE ELECTRONIC MARKETPLACE (E-MARKETPLACE) IN THAILANDRavipa Akrajindanon
ธันวาคม-2562The Study of Relationship between Consumer Attitudes and the Satisfaction Affecting Purchasing Decision of Online Products for Consumers in Bangkok.Pennapa Nawakijtawerat; Vichit U-on