Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/1100
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสุพล พรหมมาพันธุ์-
dc.date.accessioned2551-04-27T07:18:09Z-
dc.date.available2551-04-27T07:18:09Z-
dc.date.issued2551-04-27T07:18:09Z-
dc.identifier.urihttp://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/1100-
dc.descriptionCustomer Segmentation (การจำแนกประเภทของลูกค้า)en_US
dc.relation.ispartofseries1047en_US
dc.subjectCustomer Segmentationen_US
dc.subjectการตลาด (Marketing)en_US
dc.titleCustomer Segmentationen_US
dc.title.alternativeการจำแนกประเภทลูกค้าen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:บทความวิชาการ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Microsoft Word - Customer Segmentation 4 ธ.ค.50.pdf91.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.