Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/198
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorยุพิน, จ่าพันธ์-
dc.date.accessioned2550-10-17T06:49:05Z-
dc.date.available2550-10-17T06:49:05Z-
dc.date.issued2543-
dc.identifier.isbn974-8292-90-8-
dc.identifier.urihttp://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/198-
dc.language.isoenen_US
dc.subjectBrand Nameen_US
dc.subjectห้างสรรพสินค้าen_US
dc.titleปัจจัยทางการตลาดที่มีผลต่อการซื้อสินค้า Brand Name ที่นำเข้าจากต่างประเทศในห้างสรรพสินค้าen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ปริญญาโท

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Miss Yupin Japun.pdf35.51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.