Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/207
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorณัฐาศิริ, ประสพศิลป์-
dc.date.accessioned2550-10-18T01:51:26Z-
dc.date.available2550-10-18T01:51:26Z-
dc.date.issued2547-
dc.identifier.isbn974-655-258-9-
dc.identifier.urihttp://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/207-
dc.language.isoenen_US
dc.subjectโฆษณาen_US
dc.subjectนิตยสารen_US
dc.titleการเลือกสรรการรับรู้ของผู้บริโภคที่มีต่อโฆษณาซ่อนเร้นในนิตยสารen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ปริญญาโท

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Natthasiri Prasobsin.pdf35.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.