Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/207
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ณัฐาศิริ, ประสพศิลป์ | - |
dc.date.accessioned | 2550-10-18T01:51:26Z | - |
dc.date.available | 2550-10-18T01:51:26Z | - |
dc.date.issued | 2547 | - |
dc.identifier.isbn | 974-655-258-9 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/207 | - |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.subject | โฆษณา | en_US |
dc.subject | นิตยสาร | en_US |
dc.title | การเลือกสรรการรับรู้ของผู้บริโภคที่มีต่อโฆษณาซ่อนเร้นในนิตยสาร | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ปริญญาโท |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Natthasiri Prasobsin.pdf | 35.4 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.