Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/216
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorรุจิภาศ, โตอินทร์-
dc.date.accessioned2550-10-19T02:55:15Z-
dc.date.available2550-10-19T02:55:15Z-
dc.date.issued2543-
dc.identifier.isbn974-8292-82-7-
dc.identifier.urihttp://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/216-
dc.language.isoenen_US
dc.subjectสินค้าen_US
dc.subjectผู้บริโภคen_US
dc.titleศึกษาปัจจัยทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้าที่ห้างสรรพสินค้าของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานครen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ปริญญาโท

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rujipas Toe-in.pdf31.92 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.