Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/216
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | รุจิภาศ, โตอินทร์ | - |
dc.date.accessioned | 2550-10-19T02:55:15Z | - |
dc.date.available | 2550-10-19T02:55:15Z | - |
dc.date.issued | 2543 | - |
dc.identifier.isbn | 974-8292-82-7 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/216 | - |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.subject | สินค้า | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค | en_US |
dc.title | ศึกษาปัจจัยทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้าที่ห้างสรรพสินค้าของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ปริญญาโท |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Rujipas Toe-in.pdf | 31.92 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.