Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/221
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | กนกวรรณ, วงศ์จันทร์ | - |
dc.date.accessioned | 2550-10-19T03:30:30Z | - |
dc.date.available | 2550-10-19T03:30:30Z | - |
dc.date.issued | 2544 | - |
dc.identifier.isbn | 974-655-122-1 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/221 | - |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.subject | พนักงาน | en_US |
dc.subject | โทรคมนาคม | en_US |
dc.title | ปัจจัยจูงใจที่มีผลต่อประสิทธิภาพในการปฏิบัติงาน:กรณีศึกษาพนักงานกลุ่มธุรกิจบริการโทรคมนาคมโทรศัพท์ | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ปริญญาโท |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kanokwan Wongchan.pdf | 66.37 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.