Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/264
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอดิศร, สังข์คร-
dc.date.accessioned2550-10-22T03:11:34Z-
dc.date.available2550-10-22T03:11:34Z-
dc.date.issued2549-
dc.identifier.urihttp://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/264-
dc.language.isoenen_US
dc.subjectชุดชั้นในen_US
dc.subjectสตรีen_US
dc.titleความสัมพันธ์ระหว่างคุณค่าตราสินค้ากับพฤติกรรมการซื้อชุดชั้นในสตรีของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานครen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ปริญญาโท

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Adisorn Sangkhorn.pdf31.58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.