Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/264
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | อดิศร, สังข์คร | - |
dc.date.accessioned | 2550-10-22T03:11:34Z | - |
dc.date.available | 2550-10-22T03:11:34Z | - |
dc.date.issued | 2549 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/264 | - |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.subject | ชุดชั้นใน | en_US |
dc.subject | สตรี | en_US |
dc.title | ความสัมพันธ์ระหว่างคุณค่าตราสินค้ากับพฤติกรรมการซื้อชุดชั้นในสตรีของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ปริญญาโท |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Adisorn Sangkhorn.pdf | 31.58 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.