Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/3632
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สุพล พรหมมาพันธุ์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2555-06-19T06:41:57Z | - |
dc.date.available | 2555-06-19T06:41:57Z | - |
dc.date.issued | 2555-06-19T06:41:57Z | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/3632 | - |
dc.description | ตอบโจทย์ธุรกิจด้วยกลยุทธ์ CRM | en_US |
dc.description.sponsorship | คณะเทคโนโลยีสารสนเทศ มหาวิทยาลัยศรีปทุม | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 1147 | en_US |
dc.subject | CRM | en_US |
dc.subject | Customer Relationship Management | en_US |
dc.subject | Strategy | en_US |
dc.subject | Business | en_US |
dc.subject | Software | en_US |
dc.subject | ธุรกิจ | en_US |
dc.subject | การบริหารลูกค้าสัมพันธ์ | en_US |
dc.subject | ซีอาร์เอ็ม | en_US |
dc.subject | กลยุทธ์ | en_US |
dc.subject | ซอฟต์แวร์ | en_US |
dc.title | ตอบโจทย์ธุรกิจด้วยกลยุทธ์ CRM | en_US |
dc.title.alternative | การบริหารลูกค้าสัมพันธ์ (Customer Relationship Management) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | INF-03. บทความวิชาการ/วิจัย (อื่นๆ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ตอบโจทย์ธุรกิจด้วยกลยุทธ์ CRM 20 ก.ค. 53.pdf | ตอบโจทย์ธุรกิจด้วยกลยุทธ์ CRM | 122.15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.