Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/364
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพีระศักดิ์, หงสกุล-
dc.date.accessioned2550-10-22T10:24:39Z-
dc.date.available2550-10-22T10:24:39Z-
dc.date.issued2542-
dc.identifier.isbn974-8292-21-5-
dc.identifier.urihttp://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/364-
dc.language.isoenen_US
dc.subjectนครหลวงไทยen_US
dc.titleปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความพึงพอใจในการปฏิบัติงานของพนักงานบริการธนาคารนครหลวงไทย จำกัด(มหาชน)en_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ปริญญาโท

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Peerasak Hongskul.pdf31.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.