Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/369
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วิมล, กาญจนนิวาสน์ | - |
dc.date.accessioned | 2550-10-25T01:37:31Z | - |
dc.date.available | 2550-10-25T01:37:31Z | - |
dc.date.issued | 2542 | - |
dc.identifier.isbn | 974-8292-11-8 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/369 | - |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.subject | บริษัท | en_US |
dc.subject | เซ็นทรัล | en_US |
dc.title | ปัจจัยที่ส่งผลต่อความพึงพอใจในการทำงานของพนักงานบริษัทเซ็นทรัลพัฒนา จำกัด(มหาชน) | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ปริญญาโท |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Vimol Kanchananivassana.pdf | 35.89 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.