Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/384
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวีระพล, จิรปิติ-
dc.date.accessioned2550-10-25T04:27:20Z-
dc.date.available2550-10-25T04:27:20Z-
dc.date.issued2543-
dc.identifier.isbn974-829-87-8-
dc.identifier.urihttp://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/384-
dc.language.isoenen_US
dc.subjectวัยรุ่นen_US
dc.titleผลกระทบของโฆษณาทางโทรทัศน์ ต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าของวัยรุ่นen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ปริญญาโท

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Veerapon Jirapiti.pdf37.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.