กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/5919
ชื่อเรื่อง: The Effects of Marketing Mix on Social Commerce Store Brand Loyalty: A Case Study of Social Commerce in Thailand
ผู้แต่ง/ผู้ร่วมงาน: Ravipa Akrajindanon
คำสำคัญ: Marketing Mix
Social Commerce
Online Shopping
Store Brand Loyalty
วันที่เผยแพร่: 20-ธันวาคม-2018
สำนักพิมพ์: Sripatum University
แหล่งอ้างอิง: Ravipa Akrajindanon. (2018). The Effects of Marketing Mix on Social Commerce Store Brand Loyalty: A Case Study of Social Commerce in Thailand. The 13th National and International Sripatum University Conference (SPUCON2018).
บทคัดย่อ: This study attempts to study the effects of marketing mix on social commerce store brand loyalty in Thailand. A total of 250 usable samplings of social shopping customers are obtained. The findings reveal that the predictor variables of product (β = 0.478, t = 4.658, P = 0.000), price (β = 0.484, t = 4.787, P = 0.000), place (β = 0.476, t = 4.372, P = 0.000), are achieved significance at the 0.05 level, and promotion (β = 0.423, t = 4.576, P = 0.000) reach the 0.05 significant level. the regression equation for predicting the dependent variable from the independent variable is Social Commerce Store Brand Loyalty = 2.731 + 0.228 (Product) + 0.281 (Price) + 0.273 (Place) + 0.246 (Promotion).
รายละเอียด: School of Business Sripatum University.
URI: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/5919
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:BUS-05. บทความที่ประชุมวิชาการ (ระดับชาติ)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
1_SPUCON2018_(Dr. Ravipa Akrajindanon).pdf479.84 kBAdobe PDFดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น