กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/6350
ชื่อเรื่อง: Comparative study of participatory teaching using technology with traditional teaching
ผู้แต่ง/ผู้ร่วมงาน: Asawin Wongwiwat
คำสำคัญ: participatory teaching
วันที่เผยแพร่: 31-กรกฎาคม-2019
สำนักพิมพ์: Sripatum university
แหล่งอ้างอิง: อัศวิน วงศ์วิวัฒน์ PROCEEDINGS OF EXHIBITION IN TEACHING & LEARNING 2019
หมายเลขชุด/รายงาน: https://drive.google.com/drive/folders/1RZCBimZ5zPFcdPqAEF1_gfphTxB9QVLA?fbclid=IwAR2PHXCigewEoSppKx15v28K6irTqVMRRNVdscxLoy6LOtWhtALC6URUemA
บทคัดย่อ: Participation in the classroom affects learner’s learning process since instructors can only evaluate students’ understanding by means of questions and answers. This helps fulfill the missing knowledge of students. However, students are not willing to ask questions and answer questions because of the social concept and culture rooted in their minds. The study uses various technological tools like Facebook Group, PollEV, Google Forms. Students enrolled in the same subjects are divided into 2 groups. Group 1 applies traditional teaching whereas Group 2 implements technology in teaching. Measurement results are from midterm exam results and final exam scores of both groups.
URI: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/6350
ISBN: 9789746554640
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:CLS-05. บทความที่ประชุมวิชาการ (ระดับชาติ)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Asawin spu 2.pdf806.68 kBAdobe PDFดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น