Skip navigation
หน้าแรก
เรียกดูข้อมูล
ชุมชน
& กลุ่มข้อมูล
Browse Items by:
วันที่เผยแพร่
ชื่อผู้แต่ง
ชื่อเรื่อง
หัวเรื่อง
วิธีใช้
Language
ไทย
English
เข้าสู่ระบบ:
DSpace ของฉัน
รับอีเมลแจ้งข่าวสาร
แก้ไขประวัติส่วนตัว
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
Knowledge Bank at Sripatum University
Search
ค้นหา:
ข้อมูลทั้งหมดของ DSpace
Graduate College of Managenent
GRA-01. บทความวิชาการ/วิจัย (วารสารระดับนานาชาติ)
GRA-02. บทความวิชาการ/วิจัย (วารสารระดับชาติ)
GRA-03. บทความวิชาการ/วิจัย (อื่นๆ)
GRA-04. บทความที่ประชุมวิชาการ (ระดับนานาชาติ)
GRA-05. บทความที่ประชุมวิชาการ (ระดับชาติ)
GRA-06. ผลงานวิจัย
GRA-07. ตำรา/สื่อการสอน/การอบรม (อื่นๆ)
GRA-08. ผลงานนักศึกษา
GRA-09. วิทยานิพนธ์ปริญญาโท
GRA-10. วิทยานิพนธ์ปริญญาเอก
GRA-11. การค้นคว้าอิสระ/สารนิพนธ์
บทความวิชาการ
ผลงานนักศึกษา
สำหรับ
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
ผลลัพธ์ 1-9 จากทั้งหมด 9
ก่อนหน้า
1
ถัดไป
จำนวนรายการที่ค้นพบ:
วันที่เผยแพร่
ชื่อเรื่อง
ผู้แต่ง/ผู้ร่วมงาน
8-สิงหาคม-2564
The Relationship between Marketing Mix and Decision to Use Private Companies’ Domestic Parcel Shipping Services in the Bangkok Metropolitan Area.
Tanaporn Boontham
;
Vichit U-on
;
Supin Chaisiripaibool
;
Phanumas Thongsukdee
8-สิงหาคม-2564
A Study on Corporate Public Relations and Marketing Strategies in Thailand.
Pingzu Sun
;
Vichit U-on
;
Supin Chaisiripaibool
เมษายน-2019
Casual Factors Affecting to Market Readiness Assessment and Business Performance of small and Medium Enterprisse (SMES) in Thailand
Khunkorn Guergoson
;
Vichit U-on
เมษายน-2019
An Analysis of Accounting Risk for Executive Descision Making of Listed Companies in the Stock Exchange of Thailand
Patcharin Boonsawad
;
Vichit U-on
15-มกราคม-2565
Digital Marketing and Purchase Behavior: The Theory of Planned Behavior
Panjamaporn Pholkerd
;
Vichit U-on
;
Yongyut Homthong
2020
Digital Marketing for E-Business with the Perspective of Supply Chain Visibility.
Vichit U-on
ธันวาคม-2022
Causal Factors of Quantum Marketing Strategy Affecting the Marketing Performance in Higher Education Sector
Korakot Pookayaporn
;
Vichit U-on
ธันวาคม-2562
The Study of Relationship between Consumer Attitudes and the Satisfaction Affecting Purchasing Decision of Online Products for Consumers in Bangkok.
Pennapa Nawakijtawerat
;
Vichit U-on
7-สิงหาคม-2022
Communication and Digital Marketing Strategies of Online Stores Affecting the Customer Purchasing Decision in Bangkok
Kawalin Doomluck
;
Vichit U-on
;
Supin Chaisiripaibool
Discover
Author
3
Supin Chaisiripaibool
1
Kawalin Doomluck
1
Khunkorn Guergoson
1
Korakot Pookayaporn
1
Panjamaporn Pholkerd
1
Patcharin Boonsawad
1
Pennapa Nawakijtawerat
1
Phanumas Thongsukdee
1
Pingzu Sun
1
Tanaporn Boontham
.
next >
Subject
1
Marketing Performance
1
Marketing Strategies
1
Online Shopping
1
ORGANIZATIONAL SUPPORTIVENESS
1
Parcel Shipping Services
1
Purchase Behavior
1
Purchasing Behavior
1
Purchasing Decisions
1
Quantum Marketing Strategy
1
Satisfaction of Shopping
.
< previous
next >
Date issued
4
2000 - 2022
5
1476 - 1499