Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
ไทย
English
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
Knowledge Bank at Sripatum University
Search
Search:
All of DSpace
Graduate College of Managenent
GRA-01. บทความวิชาการ/วิจัย (วารสารระดับนานาชาติ)
GRA-02. บทความวิชาการ/วิจัย (วารสารระดับชาติ)
GRA-03. บทความวิชาการ/วิจัย (อื่นๆ)
GRA-04. บทความที่ประชุมวิชาการ (ระดับนานาชาติ)
GRA-05. บทความที่ประชุมวิชาการ (ระดับชาติ)
GRA-06. ผลงานวิจัย
GRA-07. ตำรา/สื่อการสอน/การอบรม (อื่นๆ)
GRA-08. ผลงานนักศึกษา
GRA-09. วิทยานิพนธ์ปริญญาโท
GRA-10. วิทยานิพนธ์ปริญญาเอก
GRA-11. การค้นคว้าอิสระ/สารนิพนธ์
บทความวิชาการ
ผลงานนักศึกษา
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-6 of 6 (Search time: 0.0 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
8-August-2564
The Marketing Mix Factors Affecting the Decision-Making Using Food Delivery Service via Electronic Media in Muang District, Khon Kaen.
Yongyut Homthong
;
Supin Chaisiripaibool
8-August-2564
The Relationship between Marketing Mix and Decision to Use Private Companies’ Domestic Parcel Shipping Services in the Bangkok Metropolitan Area.
Tanaporn Boontham
;
Vichit U-on
;
Supin Chaisiripaibool
;
Phanumas Thongsukdee
8-August-2564
A Study on Corporate Public Relations and Marketing Strategies in Thailand.
Pingzu Sun
;
Vichit U-on
;
Supin Chaisiripaibool
23-August-2563
Consumer Behavior Affect Delivery Ordering Application in Bangkok.
Anchana Changkam
;
Supin Chaisiripaibool
December-2563
A Case Study of the Impact of Covid-19 to Parents.
Supin Chaisiripaibool
23-August-2563
Factors Influencing the Satisfaction on Buying Brand Name Bag of Private University Students according to Marketing Mix Concept.
Chanida Tapsa
;
Supin Chaisiripaibool
Discover
Author
2
Vichit U-on
1
Anchana Changkam
1
Chanida Tapsa
1
Phanumas Thongsukdee
1
Pingzu Sun
1
Tanaporn Boontham
1
Yongyut Homthong
Subject
2
Marketing Mix
1
Analysis
1
behavior
1
Brand name bags
1
COVID-19
1
Dangerous Communicable Disease
1
Decision
1
Decision-Making Using Service
1
Delivery service
1
Food Delivery
.
next >
Date issued
3
2021
3
2020