กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/7368
ชื่อเรื่อง: Learning Innovation And Multimedia: Fraction To Mathematic Learning Result Development Of Primary 4 Students In Sammoonnak School Under The Office Of Chaiyaphum Primary Educational Service Area 2.
ผู้แต่ง/ผู้ร่วมงาน: Thammarat Singsong
Mullika Luepanya
Chakkaphan Chanchareon
คำสำคัญ: Learning Innovation And Multimedia
Fraction To Mathematic Learning Result
วันที่เผยแพร่: 16-มกราคม-2021
สำนักพิมพ์: SRIPATUM UNIVERSITY
แหล่งอ้างอิง: Thammarat Singsong. Mullika Luepanya. Chakkaphan Chanchareon. (2021). Learning Innovation And Multimedia: Fraction To Mathematic Learning Result Development Of Primary 4 Students In Sammoonnak School Under The Office Of Chaiyaphum Primary Educational Service Area 2. Proceedings of The 7th Regional Conference on Graduate Research 16 January 2021, Sripatum University, Khon Kaen Campus, Khon Kaen, Thailand. (p.688-693).
บทคัดย่อ: This research aims to 1) To compare the mathematic learning result in fraction of Primary 4 students 2. To study the satisfaction in learning multimedia. The samples are 12 primary 4 students of Sammoonnak school in academic year 2562 under the office of Chaiyaphum Primary Educational Service Area 2 with simple random sampling method. The research instruments is 2 set of fraction learning test. The statistic used in the research are mean, medium, and standard derivation. The research found the primary 4 students were encourage by fraction learning innovation and multimedia. The satisfaction is significantly high at 0.05 level.
URI: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/7368
ISSN: 978-974-655-468-8
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:S_KHO-04. บทความที่ประชุมวิชาการ (ระดับนานาชาติ)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
0079 Learning Innovation And Multimedia Fraction.pdf323.38 kBAdobe PDFดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น