Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/80
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวิชัย, คณารักสมบัติ-
dc.date.accessioned2550-10-04T01:37:53Z-
dc.date.available2550-10-04T01:37:53Z-
dc.date.issued2540-
dc.identifier.isbn974-8291-58-8-
dc.identifier.urihttp://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/80-
dc.language.isoen_USen_US
dc.titleกลยุทธ์การสร้างภาพลักษณ์ของบริษัท ไทยอัลติเมทคาร์ จำกัด : ศึกษาเฉพาะกรณีรถยนต์ในกลุ่มโรเวอร์en_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ปริญญาโท

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vichai Khanaragsombat.pdf62.43 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.