Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/80
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วิชัย, คณารักสมบัติ | - |
dc.date.accessioned | 2550-10-04T01:37:53Z | - |
dc.date.available | 2550-10-04T01:37:53Z | - |
dc.date.issued | 2540 | - |
dc.identifier.isbn | 974-8291-58-8 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/80 | - |
dc.language.iso | en_US | en_US |
dc.title | กลยุทธ์การสร้างภาพลักษณ์ของบริษัท ไทยอัลติเมทคาร์ จำกัด : ศึกษาเฉพาะกรณีรถยนต์ในกลุ่มโรเวอร์ | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ปริญญาโท |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Vichai Khanaragsombat.pdf | 62.43 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.