กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/8809
ชื่อเรื่อง: A STUDY OF READING AND WRITING SKILLS HIRAGANA AND KATAKANA BY USING YOUTUBE TEACHING MATERIALS AND FLIPPED CLASSROOM FOR THAI STUDENTS
ชื่อเรื่องอื่นๆ: A STUDY OF READING AND WRITING SKILLS HIRAGANA AND KATAKANA BY USING YOUTUBE TEACHING MATERIALS AND FLIPPED CLASSROOM FOR THAI STUDENTS
ผู้แต่ง/ผู้ร่วมงาน: SATOMI UCHINO
คำสำคัญ: HIRAGANA AND KATAKANA
YOUTUBE TEACHING MATERIALS
FLIPPED CLASSROOM
วันที่เผยแพร่: 2565
สำนักพิมพ์: มหาวิทยาลัยศรีปทุม
แหล่งอ้างอิง: SATOMI UCHINO. 2021. "A STUDY OF READING AND WRITING SKILLS HIRAGANA AND KATAKANA BY USING YOUTUBE TEACHING MATERIALS AND FLIPPED CLASSROOM FOR THAI STUDENTS." สารนิพนธ์ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต สาขาวิชานวัตกรรมการเรียนรู้และการสอน วิทยาลัยบัณฑิตศึกษาด้านการจัดการ มหาวิทยาลัยศรีปทุม.
บทคัดย่อ: The objectives of this research were: 1) to develop effective Hiragana and Katakana YouTube teaching materials and flipped classroom for Thai students. 2) to compare the reading skills of Hiragana and Katakana by using YouTube teaching materials for Thai students before and after study. 3) to study the writing skills of Hiragana and Katakana by using YouTube teaching materials and flipped classroom for Thai students. and 4) to study the students’ opinions after using YouTube teaching materials and flipped classroom for Thai students. The target group was new first-year high school 38 students at Satrinonthaburi School. The research instruments were used a pre-test and post-test of Hiragana and Katakana, a writing test, and a questionnaire survey. The data analysis used frequency, percentage, mean, standard deviation, and t-test dependent
รายละเอียด: ตารางและรูปภาพประกอบ
URI: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/8809
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:SITI-11. การค้นคว้าอิสระ/สารนิพนธ์

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
64500807 SATOMI UCHINO.pdf50.98 MBAdobe PDFดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น