Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/8978
Title: | แบบจำลองการวิเคราะห์องค์ประกอบ 2 ชั้น ปัจจัยเชิงสาเหตุที่ส่งผลต่อส่วนประสมทางการตลาดในการตัดสินใจซื้อสินค้าออนไลน์ของวัยรุ่นในเขตกรุงเทพฯ |
Other Titles: | การวิเคราะห์องค์ประกอบ 2 ชั้น ปัจจัยเชิงสาเหตุที่ส่งผลต่อส่วนประสมทางการตลาดในการตัดสินใจซื้อสินค้าออนไลน์ของวัยรุ่นในเขตกรุงเทพฯ |
Authors: | อำนาจ วังจีน, บงกชธนวงศืวิสูตร, สุพล พรหมมาพันธุ์ |
Keywords: | การวิเคราะห์องค์ประกอบ 2 ชั้น, สินค้าออนไลน์, ส่วนประสมทางการตลาด Two Stage Factors Analysis, Online Products, Marketing Mix |
Issue Date: | 27-October-2022 |
Publisher: | Sripatum University |
Citation: | ธนาคารกสิกรไทย (2564), เจาะฃึกพฤติกรรมผู้บริโภค ปี 2022 |
Series/Report no.: | 1212 1212 |
Abstract: | The purpose of this study were 1) to study the level of marketing mix 2) to study the influence of observative variables offering the marketing mix so on. |
Description: | การวิเคราะห์องค์ประกอบ 2 ชั้น ปัจจัยเชิงสาเหตุที่ส่งผลต่อส่วนประสมทางการตลาดในการตัดสินใจซื้อสินค้าออนไลน์ |
URI: | http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/8978 |
ISSN: | SPUCON2022 |
Appears in Collections: | บทความวิชาการ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6. บทความ_การวิเคราะห์องค์ประกอบ 2 ชั้น.pdf | 445.84 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.