Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/8978
Title: แบบจำลองการวิเคราะห์องค์ประกอบ 2 ชั้น ปัจจัยเชิงสาเหตุที่ส่งผลต่อส่วนประสมทางการตลาดในการตัดสินใจซื้อสินค้าออนไลน์ของวัยรุ่นในเขตกรุงเทพฯ
Other Titles: การวิเคราะห์องค์ประกอบ 2 ชั้น ปัจจัยเชิงสาเหตุที่ส่งผลต่อส่วนประสมทางการตลาดในการตัดสินใจซื้อสินค้าออนไลน์ของวัยรุ่นในเขตกรุงเทพฯ
Authors: อำนาจ วังจีน, บงกชธนวงศืวิสูตร, สุพล พรหมมาพันธุ์
Keywords: การวิเคราะห์องค์ประกอบ 2 ชั้น, สินค้าออนไลน์, ส่วนประสมทางการตลาด
Two Stage Factors Analysis, Online Products, Marketing Mix
Issue Date: 27-October-2022
Publisher: Sripatum University
Citation: ธนาคารกสิกรไทย (2564), เจาะฃึกพฤติกรรมผู้บริโภค ปี 2022
Series/Report no.: 1212
1212
Abstract: The purpose of this study were 1) to study the level of marketing mix 2) to study the influence of observative variables offering the marketing mix so on.
Description: การวิเคราะห์องค์ประกอบ 2 ชั้น ปัจจัยเชิงสาเหตุที่ส่งผลต่อส่วนประสมทางการตลาดในการตัดสินใจซื้อสินค้าออนไลน์
URI: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/8978
ISSN: SPUCON2022
Appears in Collections:บทความวิชาการ



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.