Browsing by Subject Marketing Mix

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 2 to 11 of 11 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
20-December-2018The Effects of Marketing Mix on Social Commerce Store Brand Loyalty: A Case Study of Social Commerce in ThailandRavipa Akrajindanon
14-December-2017THE ELEMENTS OF MARKETING MIX AFFECTING THE REPURCHASE ELECTRONIC MARKETPLACE (E-MARKETPLACE) IN THAILANDRavipa Akrajindanon
19-December-2019Factors Affecting the Online Food Ordering Through Digital Application PlatformsRavipa Akrajindanon
23-August-2563Factors Influencing the Satisfaction on Buying Brand Name Bag of Private University Students according to Marketing Mix Concept.Chanida Tapsa; Supin Chaisiripaibool
August-2020Factors Marketing mix affecting Choice of Online purchasing behavior on the Consumer in Navanakorn Industrial EstateSuthida Sriwatthana; Niwat Chantharat
September-2023Marketing Mix and International Tourists’ Consumer Behavior Towards Thai Street Food in Thailand After Post-COVID 19 EraAnupong Avirutha; Ravipa Akrajindanon
8-August-2564The Relationship between Marketing Mix and Decision to Use Private Companies’ Domestic Parcel Shipping Services in the Bangkok Metropolitan Area.Tanaporn Boontham; Vichit U-on; Supin Chaisiripaibool; Phanumas Thongsukdee
July-2566การศึกษาส่วนผสมทางการตลาดและพฤติกรรมผู้บริโภคที่ส่งผลต่อความพึงพอใจในการซื้อที่อยู่อาศัยแนวราบในจังหวัดสมุทรปราการรัชชานนท์ ศรีศุภร; ณัฐสพันธ์ เผ่าพันธ์
October-2558การสร้างตัวแบบจากทฤษฎีมูลค่าแบรนด์ในมุมมองของนักศึกษาสำหรับสถาบันอุดมศึกษาเอกชนในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑลวิชิต อู่อ้น
2560การสร้างตัวแบบจากทฤษฎีมูลค่าแบรนด์ในมุมมองของนักศึกษาสำหรับสถาบันอุดมศึกษาเอกชนในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑลวิชิต อู่อ้น