Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
ไทย
English
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
Knowledge Bank at Sripatum University
Browsing by Subject Marketing Mix
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 10 of 10
Issue Date
Title
Author(s)
15-January-2022
Customer Satisfaction toward the Marketing Mix of Big C Supercenter at Suwannaphum Branch in Roi Et Province
Itsarin Tisantia
;
Kingkeaw Pornapiraksakul
;
Natsapan Paopun
20-December-2018
The Effects of Marketing Mix on Social Commerce Store Brand Loyalty: A Case Study of Social Commerce in Thailand
Ravipa Akrajindanon
14-December-2017
THE ELEMENTS OF MARKETING MIX AFFECTING THE REPURCHASE ELECTRONIC MARKETPLACE (E-MARKETPLACE) IN THAILAND
Ravipa Akrajindanon
19-December-2019
Factors Affecting the Online Food Ordering Through Digital Application Platforms
Ravipa Akrajindanon
23-August-2563
Factors Influencing the Satisfaction on Buying Brand Name Bag of Private University Students according to Marketing Mix Concept.
Chanida Tapsa
;
Supin Chaisiripaibool
August-2020
Factors Marketing mix affecting Choice of Online purchasing behavior on the Consumer in Navanakorn Industrial Estate
Suthida Sriwatthana
;
Niwat Chantharat
8-August-2564
The Relationship between Marketing Mix and Decision to Use Private Companies’ Domestic Parcel Shipping Services in the Bangkok Metropolitan Area.
Tanaporn Boontham
;
Vichit U-on
;
Supin Chaisiripaibool
;
Phanumas Thongsukdee
July-2566
การศึกษาส่วนผสมทางการตลาดและพฤติกรรมผู้บริโภคที่ส่งผลต่อความพึงพอใจในการซื้อที่อยู่อาศัยแนวราบในจังหวัดสมุทรปราการ
รัชชานนท์ ศรีศุภร
;
ณัฐสพันธ์ เผ่าพันธ์
October-2558
การสร้างตัวแบบจากทฤษฎีมูลค่าแบรนด์ในมุมมองของนักศึกษาสำหรับสถาบันอุดมศึกษาเอกชนในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล
วิชิต อู่อ้น
2560
การสร้างตัวแบบจากทฤษฎีมูลค่าแบรนด์ในมุมมองของนักศึกษาสำหรับสถาบันอุดมศึกษาเอกชนในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล
วิชิต อู่อ้น