Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/100
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorศรายุธ, ยืนยง-
dc.date.accessioned2550-10-04T09:53:31Z-
dc.date.available2550-10-04T09:53:31Z-
dc.date.issued2544-
dc.identifier.isbn974-655-116-7-
dc.identifier.urihttp://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/100-
dc.language.isoen_USen_US
dc.subjectการโฆษณา-
dc.titleกลยุทธ์การโฆษณาองค์กรของรัฐวิสาหกิจในประเทศไทยช่วงหลังวิกฤตเศรษฐกิจ (ระหว่างพ.ศ.2541-2543)en_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ปริญญาโท

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sarayut Yuenyong.pdf95.62 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.