Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/100
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ศรายุธ, ยืนยง | - |
dc.date.accessioned | 2550-10-04T09:53:31Z | - |
dc.date.available | 2550-10-04T09:53:31Z | - |
dc.date.issued | 2544 | - |
dc.identifier.isbn | 974-655-116-7 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/100 | - |
dc.language.iso | en_US | en_US |
dc.subject | การโฆษณา | - |
dc.title | กลยุทธ์การโฆษณาองค์กรของรัฐวิสาหกิจในประเทศไทยช่วงหลังวิกฤตเศรษฐกิจ (ระหว่างพ.ศ.2541-2543) | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ปริญญาโท |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sarayut Yuenyong.pdf | 95.62 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.