Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/252
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorชีวรรณ, เจริญสุข-
dc.date.accessioned2550-10-22T02:14:33Z-
dc.date.available2550-10-22T02:14:33Z-
dc.date.issued2547-
dc.identifier.isbn974-655-237-6-
dc.identifier.urihttp://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/252-
dc.language.isoenen_US
dc.subjectดั้งเดิมen_US
dc.subjectโชวห่วยen_US
dc.titleกลยุทธ์การปรับตัวทางการตลาดของร้านค้าปลีกไทยแบบดั้งเดิม (โชวห่วย)en_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ปริญญาโท

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sheewan Charoensook.pdf87.45 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.