Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
ไทย
English
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
Knowledge Bank at Sripatum University
Search
Search:
All of DSpace
Graduate College of Managenent
GRA-02. บทความวิชาการ/วิจัย (วารสารระดับชาติ)
for
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 31-40 of 76 (Search time: 0.0 seconds).
previous
1
2
3
4
5
6
7
...
8
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
June-2563
ปัจจัยเชิงสาเหตุด้านคุณภาพข้อมูลทางการบัญชี คุณภาพระบบสารสนเทศทางการบัญชี คุณภาพการบริการอิเล็กทรอนิกส์ การรับรู้คุณค่าของบัญชีอิเล็กทรอนิกส์ และความพึงพอใจของผู้ใช้งานบัญชีอิเล็กทรอนิกส์ ที่ส่งผลต่อประสิทธิภาพการใช้งานบัญชีอิเล็กทรอนิกส์ของธุรกิจขนาดกลางและขนาดย่อม(SMEs) ในประเทศไทย
พ.ท.หญิง สุกัญญา คลังทอง
;
สุพิน ฉายศิริไพบูลย์
December-2563
A Case Study of the Impact of Covid-19 to Parents.
Supin Chaisiripaibool
August-2020
Online Communication That Influences the Decision to Enter A Coffee Shop of Gen Y In Bangkok
Sarisa Tantayotin
;
Niwat Chantharat
August-2020
Factors Marketing mix affecting Choice of Online purchasing behavior on the Consumer in Navanakorn Industrial Estate
Suthida Sriwatthana
;
Niwat Chantharat
December-2563
ปัจจัยเชิงสาเหตุที่มีอิทธิพลต่อการจัดการโซ่อุปทาน และผลการดำเนินงานทางธุรกิจ ของธุรกิจวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อมภาคบริการ ประเภทการขนส่ง ในประเทศไทย
ปิยะณัฐ เกียงประสิทธิ์
;
วิชิต อู่อ้น
;
กัลยารัตน์ ธีระธนชัยกุล
October-2022
ปัจจัยเชิงสาเหตุที่ส่งผลต่อสมรรถนะผู้นําทีม และผลการดําเนินงานของธุรกิจขายตรงในประเทศไทย
ธนิดา ภูสุวรรณ์
;
อุทัยรัตน์ เมืองแสน
December-2022
Causal Factors of Quantum Marketing Strategy Affecting the Marketing Performance in Higher Education Sector
Korakot Pookayaporn
;
Vichit U-on
2563
การตลาดเชิงสัมพันธภาพและคุณภาพการให้การบริการที่ส่งผลต่อการวิเคราะห์เชิงบวกส่วน บุคคลไปยังความภักดีในตราสินค้าของอุตสาหกรรมเครื่องสำอางในประเทศไทย
คชาภรณ์ วงศ์ชัยสุวรรณ
;
วิชิต อู่อ้น
June-2022
การสร้างระบบการรักษาฐานของลูกค้าของธุรกิจร้านอาหารแบบดั้งเดิมเพื่อผลสําเร็จขององค์กร
จักรรัตน์ กนะกาศัย
;
อุทัยรัตน์ เมืองแสน
December-2022
ปัจจัยเชิงสาเหตุของจำนวนแรงงานที่เหมาะสมที่ส่งผลต่อ สมรรถนะขององค์กรสำหรับสถาบันอาชีวศึกษาเอกชน
ธนญา หงสไกร
;
วิชิต อู่อ้น
Discover
Author
15
วิชิต อู่อ้น
11
ปิยากร หวังมหาพร
6
ณัฐสพันธ์ เผ่าพันธ์
5
สิรินธร สินจินดาวงศ์.
4
Niwat Chantharat
4
สิรินธร สินจินดาวงศ์
4
สุพิน ฉายศิริไพบูลย์
3
PRAPHAN CHAIKIDURAJAI
3
กัลยารัตน์ ธีระธนชัยกุล
2
Sumana Chantharat
.
next >
Subject
6
หลักธรรมาภิบาล
3
การปรับสมดุลและพัฒนาระบบการบริหาร...
3
การพัฒนา
3
ยุทธศาสตร์ชาต
3
ยุทธศาสตร์ชาติ
2
Knowledge management
2
Organizational Performance
2
Purchase Decision
2
Service Quality
2
การขับเคลื่อน
.
next >
Date issued
58
2000 - 2567
18
1477 - 1999