Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/275
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorรชฏ, ตั้งวงศ์พัฒนกิจ-
dc.date.accessioned2550-10-22T03:46:00Z-
dc.date.available2550-10-22T03:46:00Z-
dc.date.issued2546-
dc.identifier.isbn974-655-210-4-
dc.identifier.urihttp://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/275-
dc.language.isoenen_US
dc.subjectรถยนต์en_US
dc.subjectบุคคลen_US
dc.titleปัจจัยการตลาดที่มีผลกระทบต่อการซื้อรถยนต์ส่วนบุคคลขนาด 1500-1700 ซี.ซี. ของคนไทยในเขตกรุงเทพมหานครen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ปริญญาโท

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rachot Tangwongphatanakit.pdf34.42 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.