Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/353
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอารีรัตน์ เพชรสุวรรณ-
dc.date.accessioned2550-10-22T09:56:26Z-
dc.date.available2550-10-22T09:56:26Z-
dc.date.issued2546-
dc.identifier.isbn974-413-081-4-
dc.identifier.urihttp://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/353-
dc.language.isoenen_US
dc.subjectรัฐen_US
dc.subjectศุนย์บริการen_US
dc.titleความพึงพอใจของข้าราชการที่มีต่อการให้บริการของการบริหารงานภาครัฐแนวใหม่ด้วยศูนย์บริการประชาชนแบบจุดเดียวเบ็ดเสร็จกรุงเทพมหานครen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ปริญญาโท

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Areerat Pechsuwan.pdf43.71 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.