Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/353
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | อารีรัตน์ เพชรสุวรรณ | - |
dc.date.accessioned | 2550-10-22T09:56:26Z | - |
dc.date.available | 2550-10-22T09:56:26Z | - |
dc.date.issued | 2546 | - |
dc.identifier.isbn | 974-413-081-4 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.spu.ac.th/handle/123456789/353 | - |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.subject | รัฐ | en_US |
dc.subject | ศุนย์บริการ | en_US |
dc.title | ความพึงพอใจของข้าราชการที่มีต่อการให้บริการของการบริหารงานภาครัฐแนวใหม่ด้วยศูนย์บริการประชาชนแบบจุดเดียวเบ็ดเสร็จกรุงเทพมหานคร | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ปริญญาโท |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Areerat Pechsuwan.pdf | 43.71 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.