Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


ผลลัพธ์ 1-9 จากทั้งหมด 9
  • ก่อนหน้า
  • 1
  • ถัดไป
จำนวนรายการที่ค้นพบ:
วันที่เผยแพร่ชื่อเรื่องผู้แต่ง/ผู้ร่วมงาน
20-ธันวาคม-2018The leadership approaches and the prevention for turnover intentionsRavipa Akrajindanon
20-ธันวาคม-2018The Effects of Marketing Mix on Social Commerce Store Brand Loyalty: A Case Study of Social Commerce in ThailandRavipa Akrajindanon
19-ธันวาคม-2019Factors Affecting the Online Food Ordering Through Digital Application PlatformsRavipa Akrajindanon
ธันวาคม-2020The Digital Literacy of the Small and Medium Business Workforces in ThailandAnupong Avirutha; Ravipa Akrajindanon
ธันวาคม-2020The Digital Literacy of the Small and Medium Business Workforces in ThailandRavipa Akrajindanon; Anupong Avirutha
14-ธันวาคม-2017THE ELEMENTS OF MARKETING MIX AFFECTING THE REPURCHASE ELECTRONIC MARKETPLACE (E-MARKETPLACE) IN THAILANDRavipa Akrajindanon
ตุลาคม-2022Factors Affecting the Intention of Digital Transformation of Thai Agricultural EntrepreneursRavipa Akrajindanon; Anupong Avirutha; Prasert Sitthijirapat; Supawadee Hamanee; Monton Tongpanung; Supreeya Sangthong
กรกฎาคม-2020The Perception and Attitude of Consumers toward the Intention to Use Digital Payment System in Cashless Society Era in ThailandAnupong Avirutha; Ravipa Akrajindanon; Supawadee Hamanee; Rachata Rungtrakulchai; Woradech Na Krom; Mada Chayatatto
ตุลาคม-2021Service Marketing Mix Affecting Customer Decision Making of Domestic Private Express Courier ServiceRavipa Akrajindanon; Anupong Avirutha